Verbindende lunch
Lieve Blinkers,
Een kom soep, een tafel vol gezelschap en wat tijd om bij te praten; meer hoeft het soms niet te zijn. Op dinsdag 30 juni zetten we opnieuw de soepketel op in het BlinkHuis, tenzij het heel warm is, dan wordt het een heerlijk slaatje! Iedereen is welkom om samen te lunchen, te verbinden of gewoon even te pauzeren.
Vanaf 12u wordt er geserveerd, en kunnen we samen genieten van een gezellige lunchpauze.
Ben je er graag bij? Gelieve je hieronder in te schrijven zodat we kunnen inschatten voor hoeveel personen er iets bereid wordt. Het is alvast gepast voor vegetariërs!
Breng gerust je eigen boterhammen mee.
Wil je graag meehelpen soep maken? Je kan contact opnemen via eb.tuoknilb@rotciv.
Zeker welkom! ✨
P.S. Een vrije bijdrage wordt gewaardeerd.
